top of page

Bezpečnost & soukromí Free2go

 

Kde jsou uložena má data?

Produkční systémy, na kterých je provozován systém Free2Go jsou hostovány společností OptiSolutions v datovém centru splňující ty nejvyšší standardy:

  • PCI-DSS Level 1 Service Provider

  • Certifikace ISO 9001 a ISO 27001

  • Nezávisle auditovaný a testovaný -TF-CISRT, RIPE NCC, PRINCE2

Všechna data jsou šifrována na úrovni databáze. Jako databázovou platformu používáme PostgreSQL  9.x Data jednotlivých zákazníků (tj. uživatele každé licence) jsou oddělena na různých virtuálních strojích, takže Vaše instance nikdy nesdílí prostředí (a samozřejmě ani databázi ) s jinými zákazníky.

Jsou vaše systémy bezpečné?

Software Free2go je navržený pro splnění všech vašich požadavků na organizaci akcí s maximálním důrazem na ochranou osobních údajů a dat.

  • Centrální cloudovou platforma a její mobilní aplikaci vyvíjí a udržuje prověřený technický tým. Nikdo jiný nemůže přistupovat ke zdrojovým datům celého systému.Servery jsou umístěny v zabezpečeném datacentru v Praze s monitorovaným a zabezpečeným přístupem. U všech systémů je monitorován jejich stav naším dohledovým centrem a na servery jsou pravidelně aplikovány bezpečnostní aktualizace.

  • Pro přenos osobních a citlivých informací se vždy používá SSL šifrování

  • Všechny druhy osobních údajů (data událostí, detaily organizátora, informace o zákaznících atd.) jsou uloženy v databázi a šifrovány na úrovni databáze. Při přenosu dat v rámci systému Free2go, a také z webové platformy k aplikaci v kiosku, čtečce apod. se používá SSL šifrování.Při zpracování osobních údajů se používají jako odkazy náhodně generované identifikátory.

  • Webové stránky a API Free2go jsou přístupné prostřednictvím certifikátu SSL 256-bit
    vydaného StartCom, Ltd

 

Jsou má data zálohována?

Vaše data jsou periodicky zálohována v zabezpečeném prostředí našeho privátního cloudu.

Jak chráníte naše osobní data?

Jsme si vědomi významu ochrany osobních údajů a soukromí našich zákazníků, a proto při uchovávání a zpracování vašich osobních údajů postupujeme v souladu s platnými právními předpisy, zejména se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, se zákonem č.127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, a dále dle příslušných ustanovení Občanského zákoníku, jakož i příslušných norem Evropské unie. Z těchto předpisů pak vycházejí i naše Podmínky zpracování osobních údajů.

Prohlášení společnosti Access Point o zásadách ochrany osobních údajů

Pro společnost Access Point s.r.o. je ochrana Vašeho soukromí důležitá; zachování Vaší důvěry je pro nás prvořadé.

Toto Prohlášení pojednává o způsobu zpracování informací na webech Access Point a webech našich příbuzných společností, včetně typu shromažďovaných a sledovaných informací, způsobu užívání těchto informací a toho, komu jsou tyto informace poskytovány. Rovněž popisuje, jak lze používat soubory cookie, webové značky a další technologie v našich nabídkách typu SaaS (Software-as-a-Service) a softwarových produktech.

 

Příležitostně můžeme doplnit toto Prohlášení o další informace týkající se konkrétní interakce s Vámi.

 

  • Sběr osobních údajů

  • Použití osobních údajů

  • Sdílení osobních informací a mezinárodní převody

  • Zabezpečení a správnost informací

  • Uchování dat

  • Soubory cookie, technologie Web Beacons a další

  • Odkazy na stránky mimo Access Point a aplikace třetích stran

  • Otázky týkající se ochrany soukromí a přístupů

Sběr osobních údajů

Možná se rozhodnete, že nám v různých situacích přímo poskytnete své osobní údaje. Můžete nám například poskytnout Vaše jméno a kontaktní informace pro komunikaci s Vámi, objednání produktu, zpracování objednávky, registraci k odběru služby, poskytování odběru či pro obchodní účely, jste-li dodavatelem nebo obchodním partnerem. Pokud si od nás chcete něco koupit, můžete nám poskytnout informace o Vaší kreditní kartě. V případě, že se chcete ucházet o volné místo ve společnosti Access Point, můžete nám poskytnout informace o Vašem vzdělání a pracovní praxi za účelem posouzení ze strany Access Point. Pokud nám sdělíte, že si nepřejete, abychom využívali Vaše informace pro účely dalšího kontaktu s Vámi nad rámec splnění Vaší žádosti, budeme Vaše přání respektovat.

Můžeme také shromažďovat informace týkající se Vašeho požívání našich webových stránek nebo nabídek SaaS prostřednictvím různých technologií. Pokud například navštívíte naše weby nebo využijete naše nabídky SaaS, můžeme protokolovat určité informace, které nám zašle Váš prohlížeč, jako je například Vaše IP adresa, typ a jazyk prohlížeče, doba přístupu a adresy odkazujících stránek. Můžeme shromažďovat informace o stránkách, které jste na našich webech navštívili, stejně tak jako další akce, které jste během návštěvy provedli. Kromě toho některé z našich softwarových produktů obsahují technologie, jejichž prostřednictvím může Access Point shromažďovat určité informace o použití těchto produktů. Tyto technologie můžeme také využít k tomu, abychom zjistili, zda jste si otevřeli elektronickou poštu nebo klepli na odkaz obsažený v nějakém e-mailu. Informace získané tímto způsobem nám umožní vytvářet statistiky používání a efektivity našich webových stránek, našich softwarových produktů a nabídek SaaS, případně přizpůsobit naše interakce s Vámi přesně podle Vašich potřeb.

Čas od času můžeme také získávat informace, které se Vás týkají, nepřímo z jiných zdrojů.

Informace získané buď přímo, nebo nepřímo můžeme kombinovat, což nám pomůže zlepšit jejich celkovou přesnost a úplnosti a přizpůsobit naše interakce s Vámi Vašim potřebám.

Použití osobních údajů

Níže uvedené odstavce podrobněji popisují, jakým způsobem smí Access Point použít Vaše osobní údaje:

Splnění Vašeho požadavku na transakci

Pokud od Access Point něco požadujete, například produkt nebo službu, zpětné volání nebo konkrétní marketingové materiály, použijeme údaje, které jste nám poskytli, ke splnění Vašeho požadavku. Kvůli usnadnění celého procesu můžeme sdílet informace s jinými subjekty, např. s jinými odděleními Access Point, s obchodními partnery Access Point, s finančními institucemi, s přepravními společnostmi, poštovními nebo vládními úřady (např. celními úřady), které se na plnění požadavku budou podílet. V souvislosti s transakcí Vás rovněž můžeme kontaktovat jako respondenta v rámci našich průzkumů týkajících se spokojenosti zákazníků nebo pro účely průzkumu trhu.

Personalizace Vašeho používání našich webových stránek

Informace o Vás můžeme využít k personalizaci Vašeho používání našich webových stránek například tak, že Vám nabídneme obsah, který Vás může zajímat a usnadní navigaci na našich webových stránkách.

Poskytování podpory

Vaše osobní informace můžeme využít na podporu produktů nebo služeb, které jste od nás získali. Jedná se například o poskytování informací o aktualizaci či opravách produktů.

Na našich stránkách rovněž poskytujeme “Živé konverzace”, které Vám pomohou při navigování na našich webech; osobní informace, které jste nám poskytli prostřednictvím těchto relací, použijeme v souladu s tímto Prohlášením o ochraně soukromí.

Během poskytování technické podpory můžeme někdy získat nahodilý přístup k datům, která jste nám poskytli, nebo k datům nacházejícím se ve Vašem systému. Tato data mohou obsahovat údaje o Vás, o zaměstnancích Vaší organizace, o zákaznících, partnerech nebo dodavatelích. Toto Prohlášení o ochraně soukromí se nevztahuje na náš přístup k těmto informacím nebo na jejich zpracování. Podmínky upravují zpracování těchto dat a nakládání s nimi jsou upraveny příslušnými Podmínkami použití nebo jinými smlouvami uzavřenými mezi Vámi a Access Point.

Marketing

Informace, které poskytnete Access Point, spolu s informacemi, které o Vás získáme nepřímým způsobem, může Access Point využít pro marketingové účely. Předtím, než tak učiníme, Vám však poskytneme možnost, abyste se rozhodli, zda mohou být Vaše informace použity tímto způsobem či nikoliv. Kdykoli se můžete rozhodnout, že od nás nechcete marketingové materiály dostávat. V takovém případě postupujte podle pokynů pro odmítnutí materiálů, které jsou uvedeny v každém doručeném e-mailu, informujte nás telefonicky nebo nás kontaktujte přímo (viz níže uvedená část “Otázky týkající se ochrany soukromí a přístupů”).

Některé z našich nabídek mohou být společné pro více značek a jsou tudíž sponzorovány jak Access Point, tak i třetími stranami. Pokud se přihlásíte k účasti na těchto nabídkách, vezměte prosím na vědomí, že Vaše informace mohou být shromažďovány také těmito třetími stranami a sdíleny s nimi. Doporučujeme Vám, abyste se seznámili s jejich zásadami ochrany soukromí, abyste byli informováni o způsobu, jakým budou nakládat s Vašimi informacemi.

Jestliže zvolíte možnost “Odeslat tuto stránku e-mailem” svým známým nebo kolegům, budeme od Vás požadovat jejich jméno a e-mailovou adresu. Automaticky zašleme jednorázový e-mail obsahující Vámi označenou stránku, avšak nebudeme tuto informaci používat k jiným účelům.

Mobilní aplikace a používání informací v prostředí sociálních sítí

Mobilní aplikace umožňuje Access Point stahovat prostřednictvím nejrůznějších tržišť mobilních aplikací. Access Point dále na některých svých webových stránkách poskytuje nástroje pro sociální sítě, jež umožňují online sdílení a spolupráci registrovaných uživatelů. Jde o diskusní fóra, portály wiki, blogy a jiné platformy sociálních médií.

Při stahování a používání těchto aplikací nebo registraci k použití těchto nástrojů budete vyzváni, abyste poskytli některé informace o své osobě. Registrační informace budou podléhat tomuto Prohlášení o ochraně soukromí a budou chráněny v souladu s ním, s výjimkou informací, které jsou automaticky zpřístupněny jiným účastníkům jako součást Vašeho profilu. Tyto aplikace a nástroje mohou rovněž zahrnovat dodatečná prohlášení o ochraně soukromí s konkrétními informacemi o postupech shromažďování a zpracování. Tato dodatečná prohlášení si přečtěte a seznamte se s tím, co tyto nástroje a aplikace mohou provádět.

Jakýkoli další obsah, který sami poskytnete, například obrázky, informace, názory nebo libovolný jiný typ osobních informací, které zpřístupníte ostatním účastníkům těchto platforem nebo aplikací, není předmětem tohoto prohlášení o zásadách ochrany osobních údajů. Na takový obsah se místo toho vztahují Podmínky použití pro příslušné aplikace nebo platformy, resp. další pokyny a informace o ochraně soukromí poskytované v souvislosti s použitím tohoto obsahu, stejně tak jako procesy, s jejichž pomocí můžete obsah z takovýchto nástrojů odstranit, příp. získat nápovědu k tomu, jak to provést. Věnujte jim prosím pozornost, a získejte tak hlubší představu o právech a závazcích Vaší osoby, Access Point a ostatních stran v souvislosti s takovýmto obsahem. Měli byste mít na zřeteli, že Vámi poskytnutý obsah prostřednictvím kterékoli z platforem typu Social Computing bude volně zpřístupněn jiným osobám v rámci Access Point i mimo ni.

Ochrana práv a vlastnictví Access Point a jiných subjektů

Dále můžeme užívat nebo sdílet Vaše informace k účelům ochrany práv nebo vlastnictví Access Point, našich obchodních partnerů, dodavatelů nebo zákazníků či jiných subjektů v případech, kdy máme důvodné podezření, že tato práva nebo vlastnictví byla nebo by mohla být porušena. Kromě toho si vyhrazujeme právo zveřejňovat Vaše osobní informace, pokud to vyžaduje zákon, nebo v případech, kdy je podle našeho názoru toto zveřejnění nezbytné z hlediska ochrany našich práv, práv jiných subjektů nebo pro splnění požadavků soudního řízení, soudního příkazu nebo jiného typu právního řízení v souvislosti s naším webovým serverem.

Informace pro obchodní partnery

Jestliže jste Obchodním partnerem Access Point, můžete navštívit webové stránky Access Point, které jsou určeny výslovně Obchodním partnerům Access Point. Informace uvedené na těchto stránkách můžeme použít k administraci a rozvíjení obchodního vztahu s Vámi, s obchodním partnerem, kterého zastupujete, a s Obchodními partnery Access Point obecně. To může zahrnovat například využití Vašich informací k zasílání podrobných informací o programech Obchodních partnerů Access Point. Dále to může zahrnovat sdílení určitých informací s jinými obchodními partnery (v souladu s veškerými závazky týkajícími se utajení důvěrných informací, jež mohou existovat) nebo zákazníky či potenciálními zákazníky společnosti Access Point. V souvislosti s určitou transakcí nebo programem Vás rovněž můžeme kontaktovat jako respondenta v rámci našich průzkumů týkajících se spokojenosti zákazníků nebo pro účely průzkumu trhu.

Informace pro dodavatele

Jestliže jste Dodavatelem Access Point, můžete navštívit webové stránky Access Point, které jsou určeny výslovně Dodavatelům Access Point. Informace uvedené na těchto stránkách můžeme použít k uzavření nebo k realizaci nějaké transakce s Vámi. To může zahrnovat například sdílení informací s dalšími odděleními Access Point, s Obchodními partnery Access Point, zákazníky, přepravními firmami, finančními institucemi a s poštovními nebo vládními úřady, které se budou podílet na plnění požadavků. Mohou být použity rovněž k administraci a rozvoji našeho vztahu s Vámi, s dodavatelem, jehož zastupujete, anebo s jinými Dodavateli Access Point obecně.

​Sdílení osobních informací a mezinárodní převody

Access Point je společností, která zahrnuje obchodní procesy, řídicí struktury a technické systémy překračující hranice. Jako taková je Access Point oprávněna sdílet Vaše osobní údaje v rámci Access Point a převádět je po celém světě ve všech státech, kde realizuje svou obchodní činnost, a to v souvislosti se způsoby užívání určenými výše a v souladu s tímto Prohlášením o ochraně soukromí. Naše Prohlášení o ochraně soukromí a naše postupy jsou koncipovány tak, aby poskytovaly komplexní a konzistentní úroveň ochrany osobních informací po celém světě. To znamená, že i ve státech, jejichž právní předpisy poskytují menší ochranu Vašich informací, bude Access Point nakládat s Vašimi informacemi způsobem popsaným v tomto dokumentu.

Access Point v některých případech využívá ke shromažďování, analýze a k dalšímu zpracování informací, které je prováděno jejím jménem, dodavatele se sídlem v různých státech. V rámci této praxe Access Point vyžaduje, aby tito dodavatelé nakládali s informacemi způsobem, který je v souladu se zásadami Access Point.

Čas od času můžeme sdělit informace, které Vás identifikují na individuální úrovni a které jsme získali na našich webových stránkách, jiným subjektům, které nejsou součástí Access Point ani našimi dodavateli. Jedná se například o naše obchodní partnery. Kromě výjimek popsaných v tomto Prohlášení o ochraně soukromí budeme takto postupovat pouze v případech, kdy k tomu předem udělíte svůj souhlas. Tyto informace nebudeme však prodávat ani pronajímat.

Může nastat situace, kdy se Access Point, ať již ze strategických nebo jiných obchodních důvodů, rozhodne prodat, nakoupit, fúzovat nebo jinak reorganizovat podniky v některých státech. Součástí takové transakce může být předání osobních údajů potenciálním nebo faktickým zákazníkům, nebo obdržení těchto údajů od prodejců. U tohoto typu transakcí Access Point vždy usiluje o vhodnou ochranu informací.

Vezměte prosím na vědomí, že za určitých okolností mohou být osobní údaje sděleny vládním agenturám na základě soudního řízení, soudního příkazu nebo jiného typu právního řízení. Kromě těchto případů můžeme poskytnout Vaše informace z důvodu ochrany práv nebo vlastnictví Access Point, našich obchodních partnerů, dodavatelů nebo zákazníků a ostatních subjektů v případech, kdy máme důvodné podezření, že tato práva nebo vlastnictví byla nebo by mohla být porušena.

Zabezpečení a správnost informací

Naším záměrem je chránit Vaše osobní údaje a zachovat jejich správnost. Access Point přijme přiměřená fyzická, administrativní a technická ochranná opatření na pomoc při ochraně Vašich osobních informací před neoprávněným přístupem, užíváním a vyzrazením.

Uchování dat

Vaše registrační informace budeme uchovávat po celou dobu platnosti Vašeho účtu nebo po dobu nezbytnou k tomu, abychom Vám mohli poskytovat služby. Jestliže si nepřejete, abychom Vaše registrační informace nadále za účelem poskytování služeb uchovávali, kontaktujte info@Access Point.cz. Vaše registrační informace budeme uchovávat pouze po dobu nezbytnou ke splnění našich právních závazků, vyřešení sporů a zajištění plnění vzájemných dohod.

Soubory cookie, technologie Web Beacons a další

Jak bylo uvedeno výše, informace získáváme na základě Vašich návštěv na našich webových stránkách, používání nabídek SaaS a našich softwarových produktů. Tyto informace nám pomáhají vytvářet statistiky užívání a efektivity, personalizovat Vaše zkušenosti a případně přizpůsobovat naši interakci Vašim potřebám. Tuto činnost provádíme prostřednictvím různých technologií, včetně technologie souborů cookie. Soubor cookie je datový prvek, který může webový server poslat Vašemu prohlížeči. Tento soubor může být uložen ve Vašem počítači jako příznak, který identifikuje Váš počítač. Ačkoli se soubory cookie nejčastěji používají pouze k měření využívání webového serveru (např. počet návštěvníků a doba návštěvy) a jeho efektivity (např. témata, o která mají návštěvníci největší zájem) a k usnadnění navigace nebo užívání jako takového, přičemž nejsou spojeny s žádnými osobními informacemi. Občas se také používají pro účely personalizace v případě pravidelných návštěvníků webového serveru, a to tak, že jsou spojeny s informacemi uvedenými v profilu nebo s preferencemi uživatele. V průběhu času pak tyto informace poskytují cenné poznatky napomáhající zlepšit zkušenosti uživatele.

Soubory cookie se běžně dělí na "soubory cookie relace" a "perzistentní soubory cookie". Soubory cookie relace napomáhají k efektivnímu procházení webových stránek a uchovávání postupu ze stránky na stránku, abyste nebyli dotazováni na informace, které jste během aktuální návštěvy již zadávali. Soubory cookie relace se ukládají v dočasné paměti a po zavření webového prohlížeče se vymažou. Perzistentní soubory cookie naproti tomu slouží k ukládání předvoleb uživatele pro aktuální návštěvu i do budoucna. Ukládají se na pevný disk Vašeho zařízení a zůstávají v platnosti i po opětném spuštění Vašeho prohlížeče. Perzistentní soubory cookie používáme například k uložení Vámi zvoleného jazyka a země.

Většina webových prohlížečů soubory cookie standardně povoluje, ale současně dává možnost většinu souborů cookie kontrolovat, včetně toho, zda se mají přijímat a jak se odstraňují. Informace o kontrole souborů cookie najdete pod záhlavím "Nástroje" (nebo pod podobnou funkcí) Vašeho konkrétního prohlížeče. Ve většině případů můžete svůj prohlížeč nastavit tak, aby Vás na přijímání souborů cookie upozorňoval, a tak Vám umožnil rozhodnout se, zda je chcete přijmout. Svůj prohlížeč můžete také zpravidla nastavit tak, aby užívání souborů cookie zablokoval. Soubory cookie v našich softwarových produktech lze vypnout v samotném produktu. Avšak vzhledem k tomu, že soubory cookie umožňují využívat některé z funkcí našich webů, softwarových produktů či nabídek SaaS, doporučujeme jejich používání povolit. V případě, že tyto soubory cookie zablokujete, vypnete nebo jiným způsobem zamítnete, některé webové stránky se mohou zobrazovat nesprávně, resp. nebudete moci například přidávat položky do nákupního košíku, pokračovat k pokladně nebo užívat jakékoli služby webového serveru, které vyžadují Vaše přihlášení. Některé webové stránky Access Point, nabídky SaaS a softwarové produkty používají pro úpravu stránek a pro poskytování kvalitnějších služeb zákazníkům také technologie Web beacon či jiné technologie. Tyto technologie se používají na mnoha stránkách v rámci webového serveru Access Point. Jestliže návštěvník na tyto stránky vstoupí, vygeneruje se anonymní záznam o této návštěvě, který pak můžeme my nebo naši dodavatelé zpracovat. Tyto technologie "Web beacon" obvykle pracují ve spojení se soubory cookie. Jestliže nechcete spojovat Vaše anonymní informace souboru cookie s Vašimi návštěvami těchto stránek nebo použití těchto produktů, můžete zablokovat používání souborů cookie ve svém prohlížeči, resp. v samotném produktu. Pokud používání souborů cookie zablokujete, technologie "Web beacon" a další technologie budou i nadále zjišťovat návštěvy na daných stránkách, avšak nebudou spojovány s informacemi, které jsou jinak uloženy v souborech cookie.

Další informace o technologiích používaných v našich nabídkách služeb SaaS nebo softwarových produktech, včetně informací k jejich zablokování, najdete v průvodci uživatele ke konkrétnímu softwarovému produktu nebo Vámi používané nabídce SaaS.

Kromě toho můžeme zahrnout technologii Web beacon do marketingových e-mailových zpráv nebo do našich informačních bulletinů, abychom mohli určit, zda byly zprávy otevřeny a zda bylo klepnuto na odkazy zde obsažené.

Někteří z našich obchodních partnerů ukládají na našich serverech webové značky a soubory cookie. Kromě toho mohou některé stránky sociálních sítí protokolovat další informace, jako je Vaše adresa IP, typ prohlížeče a používaný jazyk, doba přístupu a odkazující webové stránky. Pokud jste na stránky sociálních sítí přihlášeni, tyto stránky mohou rovněž propojovat takto shromážděné informace s Vaším profilem na příslušných stránkách.

Odkazy na stránky mimo Access Point a aplikace třetích stran

Abychom Vám usnadnili interaktivní práci s dalšími weby, na nichž můžete mít vlastní účet (např. Facebook a další stránky sociálních médií), příp. připojování ke komunitám na takových stránkách, poskytujeme v některých případech odkazy nebo zajišťujeme vložení aplikací třetích stran, jejichž prostřednictvím se můžete přihlašovat, vkládat obsah nebo se připojovat k dalším komunitám z našich webových serverů.

Můžeme rovněž poskytovat obecné odkazy na stránky mimo Access Point.

Na použití těchto odkazů a aplikací se vztahují zásady ochrany osobních údajů třetích stran. Před použitím těchto odkazů či aplikací byste se proto měli s těmito zásadami nejprve seznámit.

Access Point nenese odpovědnost za zásady ochrany osobních údajů nebo obsah webových stránek třetích stran.

Otázky týkající se ochrany soukromí a přístupů

Máte-li jakékoli dotazy k tomuto Prohlášení o ochraně soukromí nebo ke zpracování Vašich údajů ze strany Access Point, můžete zaslat e-mail info@free2go.cz  Také nás můžete kontaktovat na adrese:

Access Point's Corporate Privacy Office 

V Olšinách 2300/75

100 00 Praha 10

Česká republika

Jestliže si již nadále nepřejete dostávat od Access Point elektronickou poštu obsahující marketingové materiály, zašlete nám prosím e-mail na adresu info@free2go.cz nebo postupujte podle instrukcí pro odmítnutí těchto materiálů, které jsou uvedeny v každém marketingovém e-mailu.

Toto prohlášení nabývá účinnosti od 1. prosince 2016.

bottom of page